lördag 17 november 2007

Trångt och lite stökigt

Igår var det dans på Yesterday. Visste att det skulle vara ganska trångt på grund av många tillresta från olika håll. Det var dessutom något slags kalas där så det var lite övrigt folk på plats också. Zlips spelade och till deras ära hade många på sig en slips. Idén har så vitt jag vet spritt sig från mun till mun under senaste veckan. Det hade även nått mig så jag hade en liten svart slirre runt halsen. Zlips verkade uppskatta slips-"kuppen". :)

Zlips spelade fler riktigt bra foxlåtar än på länge. Trängseln på golvet gjorde emmellertid att kvällen inte blev en sån där höjdare som jag hoppats. Jag känner att jag lätt spänner mig nu när det blir stökigt och om jag inte helt litar på att killen har koll. Och om jag spänner mig så gör magen lite ont, och då är det inte bekvämt. Men så fort jag slappnar av igen så slutar det göra ont som tur är. Kul var att jag dansade några snabba fox med några nya killar, det kändes ganska tryggt i allt buggstök. Kul också att jag lyckades dansa med ett par som jag inte dansat med på läääänge. Bokning är klart underskattat ;)

Nu är det uppladding inför dansklubbens 15-års fest med dans till Shake. Ska bli kul. Tror det blir bättre dans i dag än igår faktiskt.

Inga kommentarer: